STOKED
Digital and people mosaic

DESPRE PROIECT
Digital human trace
Stoked este o agenție digitală din Danemarca, în care companii de top au încredere pentru a rezolva provocări critice de business prin produse digitale care generează rezultate măsurabile. Misiunea noastră în rebranding a fost să facem acel impact vizibil — și uman.
Stoked privește dincolo de proiectul imediat, spre impactul mai amplu pe care clienții lor îl generează pe piață. Compania prețuiește relațiile și bucuria de a lucra bine împreună, zi de zi, și facilitează schimbarea digitală prin alinierea pieselor potrivite și implicarea oamenilor potriviți.
Lucrând îndeaproape cu echipa globală Stoked, am definit un nou focus de brand: echipa — un mozaic de oameni din toată lumea, uniți de curiozitate, rigoare și dorința de a construi ceea ce este corect. Pornind de la ideea digital and people mosaic, am dezvoltat conceptul central: digital human trace — un grafic device și puternic, construit pornind de la două puncte. Cele două puncte simbolizează atât digitalul „:” cât și la umanul „..”, exprimând tehnologia și oamenii ca o singură idee.
Sistemul de identitate are în centru un wordmark în care două litere sunt construite întotdeauna cu ajutorul conceptului de digital human trace — un semnal subtil al oamenilor din spatele fiecărui produs și al amprentei umane care face fiecare proiect excelent. Platforma de design este modulară și scalabilă, trecând prin toate mediile de comunicare, de la UI de produs la motion, social sau comunicări interne.
LINE OF BUSINESS
Tehnologie
SERVICES
Brand audit
Brand strategy
Brand architecture
Verbal identity
Brand identity
Motion design
Web design







In our partnership with Tomorrow Branding, we embarked on a transformative journey to redefine Stoked’s brand identity, setting a new strategic direction that was crucial for our authentic presence in the market. Tomorrow Branding’s dedication to deeply understanding our mission, values, and needs, combined with their rigorous execution in visual branding, has been instrumental. This collaboration transcends mere aesthetic appeal, aiming for a profound alignment with our business goals.
Hans Lambert Pedersen | Stoked Founder
Ajutăm echipe din întreaga lume să transforme complexitatea în claritate.
Brand design și implementare
Am extins conceptul celor două puncte într-un sistem vizual dinamic și precis. Rezultatul este o identitate versatilă, construită în primul rând pentru mediul digital, care duce conceptul de la un capăt la altul, de la prezentări și studii de caz până la site-uri de produs, materiale pentru social media și evenimente.
Patru principii de motion design ghidează modul în care elementele arată, apar, se conectează și fac tranziția, permițând brandului să se manifeste consistent pe toate mediile.
Brand story
„At Stoked we truly believe digital is about people. Our formula is simple: we focus on the core, empowering our mosaic of people from around the world to work together in the best workplace for digital innovators, to create digital, evolve digital and think digital, helping ambitious businesses looking for new ways to innovate and win within digital.”









Un font pentru digital și people
Pentru a transpune conceptul și la nivel tipografic, am creat două fonturi personalizate: Stoked Digital și Stoked People. Împreună, ele formează coloana vertebrală a sistemului vizual, definind ierarhiile, stările și momentele expresive, astfel încât personalitatea brandului să fie prezentă în fiecare punct de contact, de la produs la comunicare.






Un brand pentru oameni și care se transformă în oameni
Stoked este o echipă remote-first, răspândită în întreaga lume, iar identitatea se adaptează lor: fiecare nume devine logo, folosind digital human trace. Am creat, de asemenea, un set de emoji construiți din punctul Stoked, care aduc vocea brandului în conversațiile de zi cu zi. Pentru a consolida conexiunea la distanță, am conceput un Remote Working Survival Kit — instrumente practice și personalizate, care sporesc implicarea și sentimentul de comunitate, de oriunde s-ar conecta oamenii.




