RHYTHMIC GYMNASTICS WORLD CHALLENGE CUP

Eleganță, grație și performanță pentru un eveniment anual de talie mondială


Cluj-Napoca, noua casă a gimnasticii ritmice mondiale

O dată cu câștigarea posibilității de a organiza una din cupele challenge mondiale, Federația Română de Gimnastică Ritmică ne-a contactat pentru a defini împreună viziunea de brand generală și implementările pe fiecare tip de eveniment organizat.

Am acceptat provocarea pornind la drum cu o identitate de eveniment ce trebuia să îmbine tot ceea ce este mai bun din acest sport și să reunească valorile universale ce ghidează gimnastele din întreaga lume. Astfel România și Cluj-Napoca au devenit un punct de referință în sportul de performanță.

Conceptul din spatele brand-ului este „celebrarea și încununarea performanței”. Am construit un simbol puternic ce reunește elementele și pașii cheie până la performanță. Simbolul final este reprezentat de o cupă formată din 3 panglici, al cărei picior este format de gimnasta în hiperextensie. Simbolul transmite victoria, reușita si sărbătoarea.


Un univers vizual în ton cu specificul sportului

Pentru a duce ritmul, grația, excelența și eleganța mai departe, am continuat construcția de brand cu definirea unui univers vizual al cărui element central a devenit panglica, bicoloră, construită unic și dinamică.

Alături de celelalte elemente de brand ea crează peisajele de comunicare necesare pentru transmiterea atributelor sportului către publicul țintă. Comunicarea este completată de mesaje puternice, transmise cu ajutorul unui font custom ce încununează identitatea.

Peisajele de comunicare devin astfel simple dar pline de simbolistică și însemnătate, deschizând astfel calea către implementările ulterioare.


Crearea unei atmosfere de competiție și sărbătoare

Unul din punctele principale de manifestare ale brand-ului a fost în locația de desfășurarea. Am integrat unitar și consistent elementele de brand într-un design de locație care să ducă mai departe povestea.

Bazat pe culorile de brand, designul crează un mediu perfect pentru desfășurarea competiției atât pentru gimnaste, al căror scop este concentrarea maximă și prestația perfectă, cât și pentru public, al cărui scop este bucuria vizionării unei competiții la cel mai înalt nivel.


De la competiție la experiență TV

Am completat experiența de brand prin proiectarea și designul graficii TV pentru eveniment. Designul este creat având la bază o utilizare echilibrată a elementelor de brand pentru a transmite eficient toate informațiile necesare și pentru a crea aceeași atmosferă competițională și pentru publicul din spatele ecranului.


„În gimnastica ritmică, eleganţa este finalitatea efortului continuu, dedicării, talentului şi pasiunii. Am regăsit aceste principii în colaborarea cu Tomorrow Branding, alături de care am construit un brand care să ne încânte an de an.”

Irina Deleanu | Președintele Federației Române de Gimnastică Ritmică