UP ROMANIA
Opening Up life experiences
DESPRE PROIECT
Am ajutat Up România să descopere, să definească și să lanseze un nou brand corporate și o nouă poziționare de brand, actuală, modernă și adaptată noilor direcții de business.
După mai mulți ani de muncă împreună pentru localizare și lansare de brand-uri noi și ca urmare a unor integrări de noi produse, am lucrat împreună cu Up România pentru a alinia poziționarea de brand cu noile tendințe și schimbări din mediul de business al companiei.
Am integrat oportunitățile pe care le deschide Up prin produsele sale financiare, precum și deschiderea brand-ului către inovație continuă, într-un nou brand core: „Open Up”. Noua poziționare de brand devine astfel „Opening Up life experiences”. Diversitatea produselor și a aplicabilității acestora a dus la nevoia de a ramifica poziționarea în trei direcții: „Opening Up life experiences”, „Opening Up business experiences” și „Opening Up personal experiences”, acoperind astfel întreaga gamă de produse financiare.
Deschiderea către crearea de experiențe a fost simbolizată mai departe prin deschiderea logo-ului sub formă de cub, pentru a integra tot ceea ce înseamnă Up.
INDUSTRIE
Produse financiare
SERVICII
Strategie de brand
Poziționare de brand
Identitate verbală
Identitate de brand
Motion
Design digital
O implementare de brand completă
Identitatea vizuală creată prin deschiderea logo-ului Up este dinamică și versatilă, reușind să se integreze în toate nevoile de comunicare. Cubul Up care se deschide devine elementul central care integrează, arată, acoperă, descoperă, oferă și inovează, la fel ca produsele Up.
Brand-ul se construiește unitar dinspre companie spre produse și dinspre online spre offline, arătând dinamism și diversitate.
Univers de ilustrații
Pentru a crea personalitate de brand în toate situațiile, am construit un set de ilustrații proprii pornind de la elementele și punctele cheie de recunoaștere deja create. Ilustrațiile respectă formele, culorile și feeling-ul de brand și au la bază același simbol unitar: cubul ce se deschide.
Personalitate prin font de brand
Universul vizual este completat de construirea unui font de brand propriu. Modern, simplu și curat, fontul conține simbolistica logo-ului Up sub formă de serife discrete ce aduc unicitate și personalitate brand-ului.
Design de experiențe de lucru
Implementarea completă de brand a constat și în crearea designului de birou. Am construit un sistem flexibil de elemente proprii ce au la bază conceptul de cub și deschidere, elemente ce crează atmosferă, generează recunoaștere, îndrumă, ajută, motivează și ghidează într-un office design în același spirit cu brand-ul.
Am creat nume de săli și zone derivate din core-ul de brand și am dat însemnătate vizuală prin ilustrații și peisaje de brand relevante fiecărei zone. Cuburile ce se împart de o parte și alta a sticlei, cuburile integrate în pereți sau cuburile atârnate completează util peisajul prin direcționare și marcare.