Tranzia. O firmă de transport care îţi spune “Bucură-te de fiecare zi!”.
Tranzia activează pe piaţa serviciilor de transport marfă de 5 ani de zile. Gradul scăzut de concentrare a pieţei creează o uniformitate la nivelul ofertei de transport de marfă. Asumarea unei poziţii a devenit o necesitate pentru companie, conducând implicit spre necesitatea realizării unui proces strategic de branding. Tranzia s-a diferenţiat de la început prin consultanţa şi serviciile adiacente oferite: logistica şi managamentul operaţiunilor şi proiectelor de transport cu grad ridicat de particularizare.
Am ţinut cont de direcţiile comerciale ale companiei şi am pornit procesul de la crearea unui nume: Tranzia. Numele este simplu, sonor şi exprimă continua adaptare şi mobilitate a companiei şi cele două direcţii de business: tranzacţii şi transport. Apoi am creat o identitate de brand care clarifică prin simplitatea vizuală şi concentrează avantajul competitiv într-un simbol vizual reprezentat de litera „T” construită dinamic din liniile de transport întotdeauna în mişcare.
Poziţionarea de brand subliniază principalele avantaje pe care brand-ul Tranzia le aduce clienţilor săi: simplificarea operaţiunilor de transport şi optimizare în termeni de buget şi timp. Mesajul “O zi bună / Enjoy the day” sintetizează aceste beneficii şi reafirmă angajamentul pentru calitate al companiei.
Brandul a fost completat de un sistem de icon-uri ce defineşte compania în ansamblul ei, fără a complica utilizarea lor. Am sintetizat tipurile de transport de marfă, valorile în care compania crede şi categoriile de destinaţii. Întreg universul comercial este comunicat prin icon-urile desenate. Platfoma vizuală a fost dezvoltată în jurul elementelor create pentru toate materialele şi necesităţile companiei.