REMATINVEST
Rebranding-ul unui lider în reciclare

DESPRE PROIECT
Un rebranding pentru viitor într-o industrie ce definește viitorul.
Rematinvest este unul din liderii în colectarea, procesarea și valorificarea deșeurilor feroase, neferoase și nemetalice din România. Alături de grupurile Scholz si Chiho Environmental Group din care face parte, Rematinvest ocupă o poziție de lider și la nivel mondial.
După 20 de ani de activitate și ca urmare a diversificării și tehnologizării accelerate a activității, compania avea nevoie de o aliniere a identității de brand și de comunicarea procesului integrat și controlat pe care îl oferă.
Am lucrat timp de 15 luni alături de echipa Rematinvest pentru a unifica toate companiile din grup sub aceeași identitate și pentru a defini o nouă poziționare de brand și un nou univers vizual în concordanță cu prezentul și viitorul grupului.
INDUSTRIE
Reciclare industrială
SERVICII
Strategie de brand
Poziționare de brand
Identitate verbală
Identitate de brand
Comunicare de brand
Motion
Design digital
Unificarea sub aceeași identitate a tuturor entităților care fac parte din grup a fost prima provocare a proiectului. Am încorporat și finisat elementele definitorii ale vechii identități într-o identitate modernă, simplificată, care păstrează spiritul companiei și îl orientează spre viitor. Noua identitate se transpune unitar într-o arhitectură de brand ce unifică vizual grupul.









Oameni. Soluții. Infrastructură. Servicii. Tehnologie. Pentru reciclare.
Pentru a transpune misiunea complexă orientată spre viitor a companiei și procesul integrat și controlat de colectare, procesare și valorificare a materialelor, am creat mesajul „Pentru reciclare”. Compania își asumă să continue procesul axat pe transparență și trasabilitate prin care pregătește resursele pentru reciclatori.
Pentru a enfaza mesajul de brand am construit și un super graphic device care să încorporeze aceste atribute: simbolul infinitului ce se desface pentru valorificarea cât mai eficientă a resurselor spre reciclare. Acesta devine elementul central care încorporează, învăluie, ghidează și vorbește la fiecare pas despre procesul integrat 360 de grade al companiei.







O misiune. Un brand. Pentru viitor.
Elementele universului de brand se unifică în peisaje de comunicare care duc mai departe aspirațiile companiei. Comunicarea de brand se deschide atât spre mediul B2B, cât și spre publicul larg pentru care compania își asumă o componentă de învățare.
Cu o implementare de brand complexă în multiple locații, cu materiale de brand diverse, cu adaptări pe componentele arhitecturii de brand și cu elemente de brand engagement, brand-ul se desfășoară unitar ajutând compania în demersurile sale comerciale și nu numai.













Un font. Pentru reciclare.
Am dezvoltat pentru Rematinvest un font propriu care încorporează atributele brand-ului și poate fi folosit în numeroasele medii în care compania își desfășoară activitatea.
Inspirați de formele fluide ale reciclării și cele dure ale procesului tehnic pe care aceasta îl presupune, am creat un font modern, cu serife fluide doar pe unele caractere, pentru a transmite dezintegrarea și reconstrucția, procese esențiale în pregătirea reciclării.





Inspirați de wordmark-ul Rematinvest, am creat întregul alfabet de caractere folosind aceleași principii de construcție. Acesta este folosit la crearea numeroaselor identități și componente din arhitectura de brand.


Design de locații pentru numeroasele puncte de lucru ale companiei
Environment-ul de brand a fost transpus și în designul și sistematizarea numeroaselor locații în care compania își desfășoară activitatea. Am creat un sistem modular prin care să generăm identificare și care să unifice aceste locații care au structuri și tipologii diferite. Astfel Rematinvest este recunoscut unitar în toate zonele.






