hound bytes
Cyber security for busy teams
DESPRE PROIECT
Un nume, un brand și o abordare fresh pe o piață rigidă
Piața serviciilor financiare și de contabilitate este una anostă și rigidă din punct de vedere al deschiderii către inovație și modern. Acesta a fost primul challenge al acestui proiect, clientul nostru dorind un brand fresh și modern, dar care să păstreze seriozitatea unui domeniu cu implicații serioase.
Astfel am creat Fyn, un nume simplu, jucăuș, care plasează compania în sfera modernă și îndrăzneață. Numele se continuă cu o poziționare de brand ce vorbește despre implicațiile pline de finețe ale serviciilor oferite de companie: „Fynețe fynanciară”.
Identitatea de brand pornește de la conceptul de „frumusețe financiară”. Pentru a anima domeniul financiar, am construit o identitate ce metaforizează semnele operațiilor financiare sub forma unei flori, pentru a transmite creștere, fructificare, frumusețe și finețe.
INDUSTRIE
Servicii financiare
SERVICII
Strategie de brand
Poziționare de brand
Naming
Identitate verbală
Identitate de brand
Comunicare de brand
Motion