FYN
Fynețe fynanciară
DESPRE PROIECT
Un nume, un brand și o abordare fresh pe o piață rigidă
Piața serviciilor financiare și de contabilitate este una anostă și rigidă din punct de vedere al deschiderii către inovație și modern. Acesta a fost primul challenge al acestui proiect, clientul nostru dorind un brand fresh și modern, dar care să păstreze seriozitatea unui domeniu cu implicații serioase.
Astfel am creat Fyn, un nume simplu, jucăuș, care plasează compania în sfera modernă și îndrăzneață. Numele se continuă cu o poziționare de brand ce vorbește despre implicațiile pline de finețe ale serviciilor oferite de companie: „Fynețe fynanciară”.
Identitatea de brand pornește de la conceptul de „frumusețe financiară”. Pentru a anima domeniul financiar, am construit o identitate ce metaforizează semnele operațiilor financiare sub forma unei flori, pentru a transmite creștere, fructificare, frumusețe și finețe.
INDUSTRIE
Servicii financiare
SERVICII
Strategie de brand
Poziționare de brand
Naming
Identitate verbală
Identitate de brand
Comunicare de brand
Motion
Un univers de brand pentru frumusețe financiară
Universul de brand continuă conceptul de frumusețe financiară. Logo-ul companiei devine elementul central care infrumusețează universul financiar și elementele acestuia: grafice, cifre, operații matematice, etc.
Comunicarea de brand are în prim plan enfazarea calității serviciilor companiei. Capetele petalelor devin săgețile ce ghidează sistemul financiar. Ele crează trasee, descoperă soluții, rezolvă probleme și ajută clienții să deslușească acest domeniu complicat.