Turdean law
Branding-ul devine din ce în ce mai necesar pe segmentul serviciilor profesionale de avocatură datorită deschiderii domeniului spre o manifestare a comunicării în medii diverse. Avocatul Turdean Ovidiu a decis să investească în cristalizarea imaginii sale atunci când și-a separat activitatea în cabinet individual de avocatură. Clienții săi sunt antreprenori din domenii diverse care doresc, înainte de sprijin în domeniul legal, confidențialitate.
Naming
O cercetare online asupra domeniului a făcut să descoperim că numele avocatului este cel care face setarea încrederii pe această piață. Astfel am identificat oportunitatea de a crea un nume de brand uman, care să câștige propriul său teritoriu emoțional în acest peisaj aglomerat al serviciilor profesionale de avocatură. Prin auditul intern aplicat, am ajuns la concluzia că scopul final al avocatului Ovidiu Turdean este acela de a folosi legea pentru a îmbunătăți situația clienților săi. Din această perspectivă, am decis să păstrăm numele propriu. L-am consolidat prin aplicarea extensiei descriptive „Business Law”.
Identitate de brand
În timp ce Ovidiu Turdean a simțit importanța marketing-ului pentru serviciile de avocatură, a știut că bugetul pentru promovare nu va avea niciodată dimensiunile unei campanii incisive. Am decis să desenăm o identitate care poate funcționa singură, fără eforturi de comunicare puternice. Pentru aceasta ne-am focusat pe cel mai important atribut al acestui tip de serviciu: relația cu clientul. Așa am personificat numele în simbolul confidențialității și am construit o identitate care sintetizează omul și personifică serviciile. Arhitectura de brand a clarificat categoriile de servicii oferite, în timp ce la nivelul brand-ului a făcut un transfer de întărire a simbolului grafic. Toate serviciile oferite de acest avocat sunt dedicate companiilor care au nevoie să simtă rezultatele serviciilor după parametri analitici și emoționali precum: evoluție, confort, creștere.
Design de brand
Logo-ul rezumă numele în expresia grafică a cuvântului Turdean, în felul acesta susținând numele ales. În același timp, forma desenată reflectă cu acuratețe spiritul brand-ului, are profunzime și transmite un atribut important al experienței resimțite la prestarea acestor servicii: confidențialitatea. Culoarea aleasă subliniază caracteristica pozitivă a relației cu avocatul și în același timp permite crearea unor asociatori personali de percepție. Acestea două împreună sunt puncte cheie pentru confortul clientului și calitatea serviciilor prestate în această piață.
Online and offline environment
Am ancorat experiența de brand în conceptul de confidențialitate și am implementat elementele grafice în locația biroului. Transparența unei săli de ședință devine de netrecut prin șablarea sticlei cu forme derivate din identitatea de brand. Încrederea serviciilor este susținută prin crearea unor descrieri vizuale în paginile de prezentare. Confidenţialitatea este reconfirmată prin absența recomandărilor din partea clienților.
Impact
Tomorrow a recomandat folosirea materialelor de bază pentru comunicarea identității. De la prezența în online la distribuția de cărți de vizită, brand-ul a confirmat la prima întâlnire cu clienții promisiunea livrată de Turdean Law: confidențialitatea informaţiilor partajate și protejarea prin lege.