Ocularia

Ocularia, firmă ce activează în domeniul opticii, a dorit să vină în întâmpinarea consumatorului final prin crearea unei aplicaţii care să pună în contact permanent pacientul cu medicul lor oftamolog. Pacientul şi doctorul au acces permanent la fişa şi evoluţia stării de sănătate. În acelaşi timp, la dispoziţia pacienţilor sunt puse informaţii utile. Această unealtă avea nevoie de susţinere vizuală şi verbală.

Ocularia App Tomorrow Branding 01 uai

Identitate aplicatie

Am construit identitatea Ocularia în jurul ideii de claritate. Sloganul: „ochii tăi în vederea noastră zi de zi”, vorbeşte despre noua abordare de vânzare a acestui distribuitor, dar şi despre grija pe care doctorul o alocă pacienţilor. Identitatea foloseşte layere transparente pentru a surprinde complexitatea acestui domeniu, şi întreaga comunicare transmite ideea de grijă pentru sănătatea ochilor, adusă în prim plan.

Ocularia App icon extins Tomorrow Branding uai
Ocularia App icon Tomorrow Branding uai

Sistem vizual şi design aplicaţie

Tomorrow a recomandat utilizarea unui stil vizual bazat pe elementul central, irisul, în jurul cărora se construiesc elementele de identificare a categoriei de informaţii. Paragrafele sunt ordonate şi clare, pentru a susţine ideea conceptului- claritatea. Experienţa la navigare se face pe etape, vizualizarea se face din aproape în aproape.

Ocularia App sistem vizual Tomorrow Branding uai
Ocularia App ecrane aplicatie Tomorrow Branding 01 uai
Ocularia App ecrane aplicatie Tomorrow Branding uai
Ocularia App iconuri Tomorrow Branding 01

Comunicare de brand

Integrarea cromatică şi simbolistica a layerelor de transparenţă au stat la bază dezvoltării comunicării de brand. Prin urmare design-ul de brand joacă un rol strategic şi funcţional. Comunicarea clară şi bine structurată a mesajelor este reflectată pe deplin în materialele dezvoltate cu ocazia lansării aplicaţiei Ocularia.

Ocularia App comunicare Tomorrow Branding 01 uai
Ocularia App comunicare Tomorrow Branding uai

Web design

Website-ul a păstrat stilul vizual şi a integrat elementele de brand create, pentru a transmite atât funcţionalităţile aplicaţiei cât şi noua abordare de business a firmei.

Ocularia App Site Tomorrow Branding uai
Ocularia App Site Tomorrow Branding 1 uai

Impact

Din punct de vedere al identităţii create, principalul rezultat pe care l-am adus afacerii a fost asumarea noii abordări a business-ului şi clarificarea ei sub formă vizuală şi verbală. Datorită poziţionării relavente făcute în categorie, aplicaţia îşi confirmă rolul de la prima interacţiune cu un utilizator, medic sau pacient, deopotrivă.