Banca Pentru Alimente
Împreună împotriva risipei alimentare

DESPRE PROIECT
Îmbrățișând inima comunității: relansarea de brand a Băncii pentru Alimente
La Tomorrow Branding, am avut privilegiul de a contribui la povestea unei instituții cu un rol deosebit: Banca pentru Alimente. Ne-am angajat într-o călătorie de rebranding cu scopul de a amplifica mesajul și misiunea lor: „Împreună împotriva risipei de alimente”.
În procesul de rebranding, am avut grijă să păstrăm inima identității Băncii – literalmente. Motivul central, inima ținută în mâini, a fost nu doar păstrat, ci finisat, pentru a ilustra mai clar grija și dedicarea pe care Banca o arată comunității. Acest simbol, acum rafinat, se conturează ca graphic device principal de brand, evocând transformare, creștere și înconjurare, simbolizând astfel îmbrățișarea caldă pe care Banca pentru Alimente o oferă celor aflați în dificultate, dar și partenerilor de nădejde.
Banca pentru Alimente nu doar colectează și distribuie alimente, ea construiește poduri de umanitate și eficientizează resursele. În noua identitate vizuală, fiecare element grafic își propune să reflecte acest mesaj puternic de comunitate și suport.
Astăzi, Banca pentru Alimente promovează o identitate vizuală care nu doar îi reflectă scopul, ci și invită partenerii și beneficiarii să facă parte dintr-o rețea națională de solidaritate.
INDUSTRIE
Organizații nonguvernamentale
SERVICII
Identitate de brand
Comunicare de brand
Motion design












