NOUTĂȚI
Un parteneriat cu Danish Technical University (DTU) pentru crearea unui brand pentru o tehnologie inovatoare


Suntem mândri să anunțăm o colaborare importantă cu prestigioasa Danish Technical University (DTU), un lider global în educație și inovație în materie de tehnologie. Această colaborare marchează un moment important, deoarece Tomorrow Branding preia responsabilitatea de a contura identitatea de brand pentru una dintre inovațiile revoluționare ale DTU – metoda WaSP și software-ul conceput pentru industria energiei eoliene.
Metoda WaSP, dezvoltată de DTU, reprezintă un salt tehnologic semnificativ pentru sistemele de energie eoliană. Suntem pregătiți să punem laolaltă abilitățile noastre strategice și creative pentru a comunica esența tehnologiei WaSP către o audiență globală.
Mai multe detalii în curând.
LensHub devine Vizofia. De la viziune la hub de precizie vizuală.
Un brand nu se schimbă atunci când vrea să fie altceva, ci atunci când a devenit mai mult decât era. Așa a început și…
Strategia de brand: fundamentul fiecărui brand sănătos
La Tomorrow Branding, vedem strategia de brand ca pe o legătură directă între realitatea unei afaceri și percepția pe…
Două identități Tomorrow Branding premiate cu LogoLounge Badge of Honor 15
Ne bucurăm să împărtășim că două dintre identitățile noastre vizuale au fost premiate cu LogoLounge Badge of Honor 15,…
Un moment de echilibru între branding și performanță
În acest an, am avut onoarea de a fi prezenți pe podium, într-un moment simbolic: ceremonia de premiere a finalei la…
Încredere prin identitate
Într-un domeniu perceput adesea ca rigid și conservator, brandingul devine un instrument esențial pentru diferențiere,…
„România. Oriunde. Oricând.” nominalizată la Top Hotel Awards
Suntem mândri să anunțăm că inițiativa și poziționarea de brand creată pentru Bibi Touroperator – „România. Oriunde.…







