Tetria Arhi Font

Făcând parte dintr-o colaborare de durată, Tomorrow Branding a creat un font custom de brand pentru Tetria. Font-ul face parte dintr-un proces de rebranding complet ce a presupus o implicare de la nivelul numelui până la activare de brand. Scopul construirii fontului a fost de simplifica comunicarea și de a genera recunoaștere în toate punctele de contact.

O voce vizuală pentru întregul brand

Am lucrat aproape de prietenii noștri de la Tetria. Ne-am inspirat din forme și construcții arhitecturale, am studiat proiecte și detalii, și am definit un set de forme pe care să le utilizăm în construcția font-ului. Astfel am definit punctele comune de legătură dintre toate caracterele. A rezultat un font tehnic, arhitectural, cu elemente inspirate din tot ceea ce înseamnă arhitectura, construcțiile și domeniile conexe acestora, al cărui scop principal este de a unifica vizual toate materialel de brand, online și offline, materiale bazate în primul rând pe text.

Un font pentru toate utilizările

Font-ul a fost adoptat rapid pe toate palierele business-ului. Acesta a devenit un tool de lucru zilnic atât pentru oamenii implicați în marketing și comunicare, cât și pentru toți cei implicați în tehnic și operațional. Folosirea lui a mers și mai departe de atât, fiind implementat și în relația cu partenerii alături de care Tetria prestează servicii complementare pentru clienți.