Donau. Integrate to grow.
Aflându-se într-o etapă de dezvoltare rapidă și dorind o întărire a poziției pe piață și o unificare a portofoliului de produse, Donau, companie ce dezvoltă aplicații proprii destinate eficientizării și simplificării activităților de vânzare și a proceselor de business, ne-a abordat pentru a dezvolta împreună o nouă identitate și strategie de brand pentru companie.
O identitate unică pentru întregul portofoliu de produse
În cei 15 ani de activitate, Donau a dezvoltat un portofoliu de produse și aplicații bazate pe un know-how unic și propriu. Am poziționat aceste resurse sub același brand core: “Integrate to grow”. Ideea a căpătat contur sub forma unei arhitecturi de brand monolitice și a unei identități de brand unitare pentru întreg portofoliul de produse. Această strategie are rolul de a simplifica eforturile de brand și comunicare atât pe plan intern, unde angajații pun la comun aceleași resurse și know-how pentru toate produsele, cât și pe plan extern, unde era necesară o comunicarea mai clară a unității dintre aplicații și a posibilităților de integrare ale acestora.
Un sistem vizual infinit și scalabil
Noul limbaj vizual, la fel ca poziționarea de brand, se învârte în jurul conceptului de construcție și integrare, simbolizând competențele proprii ale Donau și integrarea acestora cu afacerile cărora li se adresează. Toate resursele de brand au fost construite pornind de la unghiul de 30 de grade. Sistemul vizual astfel creat este scalabil, permițând construirea atât de comunicări proprii fiecărui produs, cât și de resurse comune tuturor.
Din offline în online și înapoi
Noul brand se scalează unitar și consecvent și în mediul nativ de acțiune și manifestare a companiei – mediul digital. Procesul de reconstrucție vizuală în acest mediu a început cu site-ul de prezentare și continuă cu redesignul interfețelor produselor companiei.
Integrare și încredere
Prin implementarea noului brand, Donau a confirmat o dată în plus că este un partener de încredere, preocupat de atât de dinamismul realității economice în care activează partenerii companiei, cât și de dezvoltarea soluțiilor, utilizând cele mai noi tehnologii.