Made by us
Am ajutat Bread&Spices, o brutărie artizanală din nordul Bucureștiului, să fie în ritm cu stilul de viaţă al celor care îi trec pragul zi de zi, prin lansarea primei game de produse de tip catering. Asortându-se perfect cu o pâine caldă, produsele sunt realizate în laboratorul propriu, după reţete sănătoase, „cool urbane”. Produsele din această gamă pot fi savurate în locaţie sau cumpărate ca „take away” pentru acasă sau birou.

Naming
Fiecare client Bread&Spices este familarizat cu atributele brand-ului: artizanal, proaspăt, ingrediente 100% naturale și cu faptul că tot ceea ce se găsește în această locație este realizat în laboratorul propriu. Așa am identificat oportunitatea de a le spune consumatorilor că acest brand a decis să treacă la următorul nivel de dezvoltare a afacerii şi am creat numele “Made by us”. Pentru a consolida strategia de brand și memorabilitatea numelui, Tomorrow a completat noua denumire cu mesajul “made with love”.
Identitate de gamă
Elemente de identificare (re)cunoscute: mono culoare (negru şi alb) şi elemente grafice proprietare ale brand-ului – spicul de grâu şi font-ul au fost punctul de plecare în construcţia identităţii noii game. Am sintetizat două elemente de bază: pe de o parte echilibrul nutrițional al gamei, creat de mixul ingredientele dintr-un preparat, iar pe de altă parte ciclicitatea de producţie şi consum – produsele realizate zilnic sunt achiziționate de clienți, în funcție de momentul zilei. Elementul central pentru construcția vizuală a devenit spicul de grâu.







Strategie şi packaging
Prima noastră provocarea a fost să creăm unitatea vizuală a gamei. Acest lucru a însemnat un sistem vizual unitar, care să funcționeze pentru două game diferite: una cu produse tip restaurant – paste, limonade, salate și alta cu produse exclusiv pentru mic dejun. Denumirea produselor este punctul central al ambalajelor şi atributele brand-ului sunt susţinute prin badge-uri de forma “High protein”, „Vegetarian”, etc. Ergonomia design-ului este confirmată prin prezenţa coerentă a brand-ului pe toate tipurile de ambalaj folosite în gamă.






Impact
Strategia pentru identitatea de gamă funcționează, deoarece transmite clar modul în care sunt concepute produsele. De la începutul plasării noului ambalaj, vitrina cu produse take away a început să se golească mai repede în decursul unei zile, iar clienții au început să ceară mai des produse bogate în proteine sau cu multe vitamine. Acum, dacă clienții intră să-și ia pâine de la Bread&Spices, cel mai probabil vor achiziţiona și ceva făcut cu drag în bucătăria de aici.