BIG STORE
De la mare la mare
Când am luat contactul cu Big Store, era ușor de vazut că nu este doar un distribuitor de unelte și utilaje profesionale. În experiența sa de peste 20 ani, compania a acumulat valori și principii de profesionalism regăsite astăzi intrinsec în serviciile de calitate oferite clienților.
Așadar, necesitatea unui rebranding a venit firesc, pornind de la dorința de a consolida poziția pe piață și de a comunica valorile după care își ghidează relația cu furnizorii și clienții.
Am integrat elementele de valoare ale companiei (profesionalism, cele mai bune brand-uri, servicii premium de consultanță și service, istorie și tradiție), într-o poziționare de brand ce dorește să pună în valoare relația pe care o are compania cu ambele părți ale lanțului comercial: furnizori și clienți. Astfel s-a născut sloganul „De la mare la mare”: unelte și utilaje mari, de la brand-uri mari, pentru oameni și proiecte mari.
Am simbolizat puterea uneltelor, forța oamenilor și proveniența autentică românească a companiei în simbolul ursului carpatin. Astfel s-a născut un logo puternic ce îmbină toate caracteristicile brandului și care acumulează valoare de brand cu fiecare folosire. Identitatea a fost constuită într-un stil bold, puternic, folosind într-un mod propriu simbolurile și culorile specifice muncii.
Sistemul de iconuri vine în completarea identității și clarifica descriptiv categoriile de produse și serviciile companiei. Platforma vizuală se dezvoltă unitar pe toate materialele companiei, de la simple comunicări la cataloage și materiale de cobranding.
Design de retail și implementare
Una dintre cele mai importante manifestări ale brand-ului este în designul de retail. Rebranding-ul Big Store a coincis și cu deschiderea unuia dintre cele mai mari showroom-uri de unelte profesionale din România. Am construit conceptul de retail pentru showroom-urile companiei având în vedere o implementare exhausivă pentru toate punctele de contact și scalabilitatea sistemului pentru nevoile ulterioare de dezvoltare.
Am dezvoltat sistemul vizual respectând principiile definite în prima parte a procesului și am implementat unitar toate elementele: materiale de identificare, signalistică, nivele de vizibilitate, accesibilitate, puncte de contact, materiale de comunicare, integrare parteneri și personalizare. Astfel, brand-ul se manifestă consistent în designul de retail al companiei, construind valoare pentru toți beneficiarii săi: angajați, clienți, colaboratori etc.
Un brand la 20 de ani de activitate
Identitatea Big Store a avut și o manifestare aniversară, o dată cu împlinirea a 20 de ani de existență. Am derivat logo-ul adăugându-i un simbol al valorii: o cunună de lauri formată din 20 de unități simbolizate de liniile componente ale logo-ului. Am construit o campanie de comunicare de brand care aduce în prim plan, prin mesaje simple, impactul avut de companie prin utilajele și serviciile sale. Campania a avut derivări pentru toate categoriile de produse și servicii ale companiei.