NOUTĂȚI
565 de ani de București


La aniversarea a 565 de ani de la prima atestare documentară a Bucureștiului, am avut onoarea de a crea o identitate vizuală specială, care să marcheze acest moment istoric. Inspirându-ne din identitatea de brand actuală a orașului, am transformat litera „B”, care reprezintă Bucureștiul, într-un wordmark unitar, format din cifrele 565. Această transformare simbolizează nu doar unitatea și continuitatea istorică, ci și evoluția dinamică a orașului, reușind să îmbine trecutul și prezentul într-un design modern și elegant. Această identitate a fost integrată într-un trofeu aniversar, care nu doar comemorează istoria capitalei, ci și reflectă evoluția sa modernă.
Încredere prin identitate
Într-un domeniu perceput adesea ca rigid și conservator, brandingul devine un instrument esențial pentru diferențiere,…
„România. Oriunde. Oricând.” nominalizată la Top Hotel Awards
Suntem mândri să anunțăm că inițiativa și poziționarea de brand creată pentru Bibi Touroperator – „România. Oriunde.…
Valrom la ISH 2025. O evoluție de brand cu impact vizibil.
La Tomorrow Branding, credem că brandurile puternice nu doar comunică—ele transformă industrii. De aceea, suntem…
40 de ani de rock
De povești cântate pe strune electrice, de nopți aprinse în riff-uri nemuritoare și de emoții care zguduie suflete. De…
Între libertate și focusare
„Oriunde” nu este doar un cuvânt, ci o invitație la explorare fără limite. Este despre libertatea de a descoperi locuri…
O simfonie rock inedită: Cargo și Orchestra și Corul Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești la Sala Palatului
(Foto Cătălin Ilnițchi) Într-o seară memorabilă, la Sala Palatului din București, am avut privilegiul de a însoți trupa…