NOUTĂȚI
565 de ani de București


La aniversarea a 565 de ani de la prima atestare documentară a Bucureștiului, am avut onoarea de a crea o identitate vizuală specială, care să marcheze acest moment istoric. Inspirându-ne din identitatea de brand actuală a orașului, am transformat litera „B”, care reprezintă Bucureștiul, într-un wordmark unitar, format din cifrele 565. Această transformare simbolizează nu doar unitatea și continuitatea istorică, ci și evoluția dinamică a orașului, reușind să îmbine trecutul și prezentul într-un design modern și elegant. Această identitate a fost integrată într-un trofeu aniversar, care nu doar comemorează istoria capitalei, ci și reflectă evoluția sa modernă.
LensHub devine Vizofia. De la viziune la hub de precizie vizuală.
Un brand nu se schimbă atunci când vrea să fie altceva, ci atunci când a devenit mai mult decât era. Așa a început și…
Strategia de brand: fundamentul fiecărui brand sănătos
La Tomorrow Branding, vedem strategia de brand ca pe o legătură directă între realitatea unei afaceri și percepția pe…
Două identități Tomorrow Branding premiate cu LogoLounge Badge of Honor 15
Ne bucurăm să împărtășim că două dintre identitățile noastre vizuale au fost premiate cu LogoLounge Badge of Honor 15,…
Un moment de echilibru între branding și performanță
În acest an, am avut onoarea de a fi prezenți pe podium, într-un moment simbolic: ceremonia de premiere a finalei la…
Încredere prin identitate
Într-un domeniu perceput adesea ca rigid și conservator, brandingul devine un instrument esențial pentru diferențiere,…
„România. Oriunde. Oricând.” nominalizată la Top Hotel Awards
Suntem mândri să anunțăm că inițiativa și poziționarea de brand creată pentru Bibi Touroperator – „România. Oriunde.…







