NOUTĂȚI
40 de ani de rock


De povești cântate pe strune electrice, de nopți aprinse în riff-uri nemuritoare și de emoții care zguduie suflete. De refrene care nu se uită, de drumuri lungi, dar pline de glorie, și de scene cucerite cu energie pură. De prietenii legate prin muzică, aplauze care fac inima să vibreze, și un spirit liber și autentic. De legendă scrisă în acorduri puternice.
Cargo 40 devine nu doar un moment aniversar, ci un punct de plecare pentru redefinirea strategiei și identității de brand a legendei rockului românesc în anii care vin. Construim împreună.
Încredere prin identitate
Într-un domeniu perceput adesea ca rigid și conservator, brandingul devine un instrument esențial pentru diferențiere,…
„România. Oriunde. Oricând.” nominalizată la Top Hotel Awards
Suntem mândri să anunțăm că inițiativa și poziționarea de brand creată pentru Bibi Touroperator – „România. Oriunde.…
Valrom la ISH 2025. O evoluție de brand cu impact vizibil.
La Tomorrow Branding, credem că brandurile puternice nu doar comunică—ele transformă industrii. De aceea, suntem…
Între libertate și focusare
„Oriunde” nu este doar un cuvânt, ci o invitație la explorare fără limite. Este despre libertatea de a descoperi locuri…
565 de ani de București
La aniversarea a 565 de ani de la prima atestare documentară a Bucureștiului, am avut onoarea de a crea o identitate…
O simfonie rock inedită: Cargo și Orchestra și Corul Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești la Sala Palatului
(Foto Cătălin Ilnițchi) Într-o seară memorabilă, la Sala Palatului din București, am avut privilegiul de a însoți trupa…