Tomorrow now

Suntem mândri de munca pe care o facem și de afacerile inovatoare cu care lucrăm. Descoperă mai multe despre proiectele noastre de branding, design și marketing noi sau în curs de desfășurare, plus alte știri.

Iulie 2021

Suntem bucuroși să răsfoim LogoLounge Book 12, conținând două dintre identitățile noastre de brand, Ocularia și Bendis.

Iunie 2021

Cheia către utilitatea perfectă a oricărui spațiu sau ambient. Espacient.

Mai 2021

Performanţa şi dăruirea dăinuie peste timp. Felicitări prietenilor noştri, Irina Deleanu şi Federaţia Română de Gimnastică Ritmică, pentru munca în sprijinul performanţei din cei 20 de ani de Cupa Irina Deleanu.

Aprilie 2021

Construim un brand care dorește să facă tehnologia parte integrantă din viața noastră, pentru siguranță, securitate și confort. Synapse.

Februarie 2021

Un brand pentru un subiect care ar trebui să devină o prioritate în zilele noastre. Când suficient e suficient, este timpul să facem ceva. Bully No More.

Ianuarie 2021

Inside thinking for outside value.

Decembrie 2020

Heavy work for a heavy task: recycling. Rematinvest

Noiembrie 2020

Totul este mai simplu cu ghidul potrivit.

Octombrie 2020

Un brand pentru o nouă competiţie de amploare a Federaţiei Române de Gimnastică Ritmică: Cupa României.

Octombrie 2020

Din seria de proiecte pro bono, suntem alături de Şcoala Gimnazială Ştefan Pascu pentru a spune povestea unui brand şi a unei personalităţi.

Semptembrie 2020

Tehnologie pentru confort și control.

August 2020

Ne bucurăm să fim premiaţi pentru al doilea an la rând cu Logo Lounge Badge of Honor 12 pentru două dintre brandurile semnate de noi: Ocularia și Bendis.

Iulie 2020

Suntem mândri de începerea colaborării cu Rematinvest pentru definirea unui nou ecosistem de brand pentru companie.

Iunie 2020

Transformarea digitală începe de la baza fiecărei afaceri. Stoked.

Aprilie 2020

Identitate vizuală pentru un brand care sprijină producătorii locali: De Apahida.

Martie 2020

Un brand pentru toți: Federația Română de Gimnastică Ritmică.

Ianuarie 2020

Tradiție de la 1905. Waldkafe.

Noiembrie 2019

Autenticitate pentru un brand autentic.

Septembrie 2019

Un brand flexibil pentru o echipă flexibilă: Brigada de Voluntari.

August 2019

Am construit un brand pentru eleganța și grația de talie mondială: Cupa Mondială Challenge de Gimnastică Ritmică 2019.

August 2019

Un brand pentru „smartness”: Loqness.

Iulie 2019

Strategie, nume, identitate și implementare completă pentru un brand autentic de tradiție orientală: El Falaf.

Iunie 2019

Suntem bucuroși că am ajutat Grupul Up Coop în localizarea și dezvoltarea brand-ului și produselor pentru piața din România.

Mai 2019

LogoLounge Book 11, conținând identitățile noastre câștigătoare, e aici. Așteptăm varianta hardcover.

Martie 2019

Competiție. Performanță. Emoții. În curând.

Februarie 2019

Vine o zi când din 40.000 de logo-uri, câștigi. De două ori.

Noiembrie 2018

Un brand pentru unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de contactologie: Ocularia.

Septembrie 2018

Pe drumuri, în curând: Tranzia.

August 2018

Realizăm ultimele finisaje pentru lansarea noii interfeţe pentru Studio Q.

Iunie 2018

Identitate aniversară pentru 20 de ani de lucruri mari: BIG STORE.

Aprilie 2018

Identitate de brand și de locație pentru Gelateria Bulevard M, locul unde „dolce” și „dulce” se regăsesc sub aceeași umbrelă.

Martie 2018

Construim un font custom de brand pentru Tetria. Detalii și studiu de caz.

Februarie 2018

Suntem bucuroși să anunțăm începerea colaborării cu Up România pentru construirea brand-ului pentru un nou produs al companiei.

Ianuarie 2018

Definim o nouă experiență de utilizare pentru unul dintre cele mai populare soft-uri de radio românești.

Decembrie 2017

Bulevard M: un nou concept de bistro adaptat stilului de viață urban și o identitate vizuală și verbală complet nouă.

Noiembrie 2017

Lucrăm la implementarea unui proces de rebranding complex pentru partenerul nostru Donau, marcând astfel o nouă etapă în dezvoltarea companiei și a soluțiilor IT pe care aceasta le oferă.

Septembrie 2017

Lucrăm la o nouă identitate vizuală pentru o companie de arhitectură, proiectare și construcții, care dorește să intre pe o piață saturată și instabilă cu servicii noi: Tetria.

Septembrie 2017

Lucrăm la implementarea unei noi identități pentru o companie care crede cu adevărat că tot ceea ce avem nevoie se găseşte deja în natură, nu în procese artificiale: Organic Gate.

Septembrie 2017

Nume nou, poziționare și identitate de brand pentru o companie de servicii financiare dedicate antreprenorilor: Fyn.

Iulie 2017

Am creat o nouă identitate pentru un distribuitor de educaţie de business care aduce organizaţiilor cu ADN antreprenorial din România un portofoliu de produse și soluţii destinate dezvoltării: Leadder.

Mai 2017

Am ajutat pro bono Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Ilfov să-și definească poziționarea și identitatea vizuală în inițiativa sa de a uni toate asociațiile de tineret din Ilfov.

Aprilie 2017

Inspirați de elementele dezvoltate în identitate și de forme şi linii derivate din produsele companiei am creat un font custom pentru Loqness care să genereze maxim de recunoaştere şi să transmită “tehnology” şi “smartness”.

Martie 2017

Cristina a stat de vorbă cu Smark despre Origini, despre natural și despre a mânca sănătos nu doar una-două zile pe săptămână, ci zilnic, la fiecare masă. Articol complet aici.

Februarie 2017

Ajutăm Bread&Spices, o brutărie artizanală din nordul Bucureștiului, să fie în ritm cu stilul de viaţă al celor care îi trec pragul zi de zi, prin lansarea primei game de produse de tip catering.

Septembrie 2016

Am implementat un nou sistem de identitate vizuală pentru prietenii noștri de la A4ACTION. Proiectul a fost recunoscut ca exemplu de bună practică în sectorul ONG.

Hai să vorbim și despre brand-ul tău

Contactează-ne