Viață în agenția noastră, lucruri de care suntem mândri, proiecte noi sau în desfășurare și alte noutăți, acum.

Septembrie 2019 / Un brand flexibil pentru o echipă flexibilă: Brigada de Voluntari.

August 2019 / Am construit un brand pentru eleganța și grația de talie mondială: Cupa Mondială Challenge de Gimnastică Ritmică 2019.

August 2019 / Un brand pentru „smartness”: Loqness.

Iulie 2019 / Strategie, nume, identitate și implementare completă pentru un brand autentic de tradiție orientală: El Falaf.

Iunie 2019 / Suntem bucuroși că am ajutat Grupul Up Coop în localizarea și dezvoltarea brand-ului și produselor pentru piața din România.

Mai 2019 / LogoLounge Book 11, conținând identitățile noastre câștigătoare, e aici. Așteptăm varianta hardcover.

Martie 2019 / Competiție. Performanță. Emoții. În curând.

Februarie 2019 / Vine o zi când din 40.000 de logo-uri, câștigi. De două ori.

Noiembrie 2018 / Un brand pentru unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de contactologie: Ocularia.

Septembrie 2018 / Pe drumuri, în curând: Tranzia.

August 2018 / Realizăm ultimele finisaje pentru lansarea noii interfeţe pentru Studio Q.

Iunie 2018 / Identitate aniversară pentru 20 de ani de lucruri mari: BIG STORE.

Aprilie 2018 / Identitate de brand și de locație pentru Gelateria Bulevard M, locul unde „dolce” și „dulce” se regăsesc sub aceeași umbrelă.

Now #5 Office arrangements.

Martie 2018 / Construim un font custom de brand pentru Tetria. Detalii și studiu de caz.

Now #4 We love what we do too!

Februarie 2018 / Suntem bucuroși să anunțăm începerea colaborării cu Up România pentru construirea brand-ului pentru un nou produs al companiei.

Ianuarie 2018 / Definim o nouă experiență de utilizare pentru unul dintre cele mai populare soft-uri de radio românești.

Decembrie 2017 / Bulevard M: un nou concept de bistro adaptat stilului de viață urban și o identitate vizuală și verbală complet nouă.

Noiembrie 2017 / Lucrăm la implementarea unui proces de rebranding complex pentru partenerul nostru Donau, marcând astfel o nouă etapă în dezvoltarea companiei și a soluțiilor IT pe care aceasta le oferă.

Now #3 To 3D or not to 3D, this is a question.

Septembrie 2017 / Lucrăm la o nouă identitate vizuală pentru o companie de arhitectură, proiectare și construcții, care dorește să intre pe o piață saturată și instabilă cu servicii noi: Tetria.

Septembrie 2017 / Lucrăm la implementarea unei noi identități pentru o companie care crede cu adevărat că tot ceea ce avem nevoie se găseşte deja în natură, nu în procese artificiale: Organic Gate.

Septembrie 2017 / Nume nou, poziționare și identitate de brand pentru o companie de servicii financiare dedicate antreprenorilor: Fyn.

Now #2 / No logo, no brand. Or?

Iulie 2017 / Am creat o nouă identitate pentru un distribuitor de educaţie de business care aduce organizaţiilor cu ADN antreprenorial din România un portofoliu de produse și soluţii destinate dezvoltării: Leadder.

Mai 2017 / Am ajutat pro bono Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Ilfov să-și definească poziționarea și identitatea vizuală în inițiativa sa de a uni toate asociațiile de tineret din Ilfov.

Aprilie 2017 / Inspirați de elementele dezvoltate în identitate și de forme şi linii derivate din produsele companiei am creat un font custom pentru Loqness care să genereze maxim de recunoaştere şi să transmită “tehnology” şi “smartness”.

Martie 2017 / Cristina a stat de vorbă cu Smark despre Origini, despre natural și despre a mânca sănătos nu doar una-două zile pe săptămână, ci zilnic, la fiecare masă. Articol complet aici.

Now #1 / Big things happening!

Februarie 2017 / Ajutăm Bread&Spices, o brutărie artizanală din nordul Bucureștiului, să fie în ritm cu stilul de viaţă al celor care îi trec pragul zi de zi, prin lansarea primei game de produse de tip catering.

Now #0 / Tomorrow starts with a coffee!

Septembrie 2016 / Am implementat un nou sistem de identitate vizuală pentru prietenii noștri de la A4ACTION. Proiectul a fost recunoscut ca exemplu de bună practică în sectorul ONG.