Seven Wonders

De la început, din anul 2007, Seven Wonders a fost o afacere de familie. A crescut încet, organic și, prin calitate, şi-a găsit locul în aglomerata piaţă a restaurantelor cu servire rapidă din Cluj. Deși este o afacere locală, cu bugete limitate pentru marketing și comunicare, și-a construit în timp o bază de consumatori loiali, la egalitate cu jucători globali sau naționali de pe acest segment. Anul 2016 a fost momentul în care Seven Wonders a decis să își concentreze eforturile pe ceea ce reprezintă principalul motiv de calitate: modul în care sunt pregătite preparatele, investind, astfel în locații din Cluj Napoca, pentru început. În acest context, Tomorrow a cristalizat poziţionarea și a construit noua identitate.

Identitate şi arhitectură de brand

Am creionat un brand care să consolideze calitatea percepută a produsului, actual şi modern, aşa cum a fost dorit şi de către client. Design-ul logo-ului a fost păstrat, pentru că simboliza foarte bine categoria de food. Dar, am lucrat la simplificarea lui vizuală, dorind să construim un logo uşor de păstrat în memorie, deci puternic. Clarificarea vizuală rezultată invită la descoperire şi creează un logo bine conturat, cu elemente unice, proprii, pe baza cărora am putut construi universul vizual al brand-ului. Nu ne-am oprit aici. Am simplificat şi clarificat şi mesajul de brand. Am ales un slogan care explică numele, lărgind în acelaşi timp asocierile care pot fi făcute. „Combinaţii minunate” sintetizează angajamentul pentru calitate, determinarea de a crea mixul perfect de ingrediente şi preparate. Sloganul ales creează împreună cu numele un vehicul pentru brand. Arhitectura de brand propusă respectă principiile de funcţionare ale numelui de brand şi ilustrează şi modelul afacerii. Pentru a o crea am adăugat numelui de brand cuvinte simple, foarte descriptive; puse împreună cu numele de brand creează unitate şi claritate.

Design de brand

Tomorrow a declinat logo-ul şi a creat o plaformă vizuală ce poate comunica toate elementele descriptive ale afacerii Seven Wonders. Sistemul de icon-uri desenat completează logo-ul minimalist, creând o identitate care transmite un stil de viaţă similar cu cel al celor care îi trec pragul: urban, simplificat, acces rapid la informaţii despre produs. Prin aplicarea acestor elemente atât pe ambalaje dar mai ales în ambientul locaţiilor, brand-ul a transmis această conectare.

Environment design

Ne-am dorit să transmitem atributele brand-ului în design-ul de locaţie, în timp ce respectăm bugetul clientului. Aşadar, elementele grafice desenate au fost transpuse în elemente decorative care susţin caracteristica de brand urban. Faţada locaţiei a fost practic transformată prin integrarea armonioasă a elementelor de identitate, rezultatul fiind obţinerea unei consistenţe de brand. Locaţia Seven Wonders a devenit un loc minunat în aglomeraţia dezordonată a peisajului stradal.

Impact

Ceea ce ne-am dorit să obţinem de la proiect a fost să desenăm o identitate puternică care să ajute proprietarul la recuperarea investiţiilor făcute pentru crearea de noi locaţii. Şi ne-am îndeplinit acest obiectiv prin generarea unui trafic mare şi depăşirea încasărilor pentru primele luni.  Colaborarea dintre Tomorrow şi Seven Wonders se menţine din 2014 şi mergem mai departe împreună, fiind prezenţi în toate proiectele de extindere ale business-ului.