Made by us

Am ajutat Bread&Spices, o brutărie artizanală din nordul Bucureștiului, să fie în ritm cu stilul de viaţă al celor care îi trec pragul zi de zi, prin lansarea primei game de produse de tip catering. Asortate perfect cu o pâine caldă, produsele sunt realizate în laboratorul propriu, după reţete sănătoase, „cool urbane”. Se folosesc ingredientele cele mai bune, proaspete. Produsele din această gamă pot fi savurate în locaţie sau cumpărate ca “take away” pentru acasă sau la birou.

Naming

Fiecare client Bread&Spices  este familarizat cu atributele brand-ului: artizanal, proaspăt, ingrediente 100% naturale și cu faptul că tot ceea ce se găsește în această locație este realizat în laboratorul propriu. Așa am identificat oportunitatea de a le spune consumatorilor că acest brand a decis să treacă la următorul nivel de dezvoltare a afacerii şi am creat numele “Made by us”. Pentru a consolida strategia de brand și memorabilitatea numelui, Tomorrow a completat noua denumire cu mesajul “made with love”.

Identitate de gamă

Elemente de identificare (re)cunoscute: mono culoare (negru şi alb) şi elemente grafice proprietare ale brand-ului – spicul de grâu şi font-ul au fost punctul de plecare în construcţia identităţii noii game. Am sintetizat două elemente de bază: pe de o parte echilibrul nutrițional al gamei, creat de mixul ingredientele dintr-un preparat, iar pe de altă parte ciclicitatea de producţie şi consum – produsele realizate zilnic sunt achiziționate de clienți, în funcție de momentul zilei.
Elementul central pentru construcția vizuală a devenit spicul de grâu. Am creat un simbol grafic integrat vizual în brand-ul mamă și mai ales puternic, prin elementele noi desenate. Identitatea creată se găsește în punctele principale  în care audiența se întâlnește cu brand-ul, prin personalizarea locației, şi apoi este completată cu identitatea de produs.

Strategie şi packaging

Provocarea Tomorrow a fost să creăm umbrela și unitatea vizuală a gamei. Acest lucru a însemnat un sitem vizual unitar, identitar pentru brand-ul mamă, care să funcționeze pentru două game diferite: una cu produse tip restaurant – paste, limonade, salate și alta cu produse exclusiv pentru mic dejun. Am realizat design-ul etichetelor cu elemente proprietare ale noii game şi am găsit soluţia vizuală de aliniere cu identitatea brand-ului Bread&Spices. Denumirea produselor este punctul central al ambalajelor şi atributele brand-ului sunt susţinute prin badge-uri de forma “High protein”, „Vegetarian”, etc. Ergonomia design-ului este confirmată prin prezenţa coerentă a brand-ului pe toate tipurile de ambalaj folosite în gamă.

Impact

Strategia pentru identitatea de gamă funcționează, deoarece transmite clar modul în care sunt concepute produsele. De la începutul plasării noului ambalaj , vitrina cu produse take away a început să se golească mai repede în decursul unei zile, iar clienții au început să ceară mai des produse bogate în proteine sau cu multe vitamine. Acum, dacă clienții intră să-și ia pâine de la Bread &Spices, cel mai probabil vor achiziţiona și ceva făcut cu drag în bucătăria de aici.