A4ACTION

A4ACTION este o asociaţie a cărui principal obiectiv este să promoveze voluntariatul şi implicarea, utilizând metode de educaţie nonformală. Această iniţiativă locală şi-a propus să adune laolaltă tinerii, fiind o alternativă reală prin care ei pot să se implice în comunitate şi în societate. Pentru construcţia identităţii Tomorrow a pornit de la atributele generaţiei Z, principalul target al asociaţiei.  Brand-ul construit ţine cont de specificul acestui grup, puternic digitalizat, în timp ce este un declanşator puternic pentru misiunea cu care asociaţia a pornit la drum.

Identitate de brand

Într-o categorie cu bugete şi investiţii limitate în ceea ce priveşte imaginea şi diferenţierea brand-ului, Tomorrow gândit identitatea ca un instrument care să semnaleze cauzele susţinute de asociaţie, aducând în acelaşi timp unicitate şi memorabilitate. Logo-ul ilustrează acţiunea şi implicarea, în timp ce este flexibil şi puternic digitalizat. Integrarea simbolului în nume creează un wordmark puternic, complex, care exprimă prin formă apropierea şi invită la descoperire, la a rezolva prin intermediul mediului digital. În acelaşi timp, el a primit o funcţie foarte importantă în dezvoltarea identităţii, clarificând arhitectura de brand – alcătuită din programele permanente sau temporare dezvoltate şi devenind un element funcţional de reluare a identităţii, de fiecare dată când este folosit.

Design şi comunicare de brand

Play,  probabil cel mai cunoscut icon digital, sintetizează implicarea, acţiunea, oportunitatea şi posibilitatea. Sistemul de ilustraţii dezvoltat reflectă flexibilitatea şi implicarea asociaţiei în toate aspectele vieţii tinerilor, de la viaţă socială la activităţi de învăţare şi educaţie. În acelaşi timp,  sistemul de identitate şi platforma de comunicare susţin relaţia pe care brand-ul o construieşte cu audienţa sa şi îşi asumă rolul de potenţare a comunicării în toate elementele proprii concepute: cărţi de vizită, site, locaţii. Identitatea susţine obiectivul de diferenţiere şi angajament la nivel intern al brand-ului.

People first

Am completat dezvoltarea identităţii cu o strategie ce concentrează comunicarea brand-ului pe principala resursă internă: oamenii, voluntarii. Ei sunt exemple de implicare şi pot contribui la maximizarea recepţiei mesajului oricărei campanii. Voluntarii ca parte din comunitatea locală permit brand-ului să capteze atenţia audienţei, transmiţănd direct mesajul. Sistemul de comunicare creat după acest principiu este fundamentul construcţiei relaţiei cu brand-ul A4ACTION, sporind memorabilitatea sa şi furnizând valoare reală pentru audienţă.

Brand engagement şi brand center

Implicarea oamenilor de la A4ACTION în comunicare necesită angajament şi unelte vizuale de exprimare a acestuia. Am dezvoltat o platformă prin care promisiunea brand-ului – a fi implicat este respectată de la interior spre exterior. Adevăratul angajament emoţional cu brand-ul se întâmplă când aşteptările audienţei sunt satisfăcute la nivel emoţional. Pentru o generaţie care îşi dorească să schimbe lumea, a avea acces la unelte care îi pun în centrul acestei activităţi este o confirmare a misiunii brand-ului. O astfel de abordare generează comportament pozitiv faţă de brand: internalizarea mesajului şi acţionarea pentru îndeplinirea obiectivelor.

Web design

Maecenas quis imperdiet ligula. Proin congue ligula elementum odio condimentum, nec ullamcorper enim laoreet. Vivamus augue lorem, congue ac neque in, facilisis facilisis leo. Nunc sed elit dolor. Nullam varius, diam non placerat lacinia, ipsum nisi luctus augue, nec iaculis quam turpis a massa. Fusce elementum nibh non tempor vestibulum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque vel sapien vel tellus tristique tincidunt vitae et nisl. Donec luctus est quis vestibulum sagittis. Pellentesque suscipit pretium fringilla. Morbi viverra malesuada ante, et viverra ipsum molestie in. Vestibulum feugiat eu nulla hendrerit porttitor. Integer congue ut elit vitae pharetra.

Impact

În anul 2016 A4ACTION a fost premiată la Gala Tineretului din România. În cadrul comunităţii locale, A4ACTION a ajuns să fie percepută ca fiind cu adevărat dedicată tinerilor din Snagov, iar pe plan naţional eforturile de comunicare a brand-ului au fost date drept exemplu de bună conduită pentru ONG-uri.