Leadder. Developing your full potential.

Leadder, distribuitor de educație de business, a dorit transpunerea noii direcții de dezvoltare într-un brand care să ajute compania să clarifice etapele prin care programele oferite dezvoltă organizațiile cu ADN antreprenorial din Romania. Brand-ul s-a conturat în jurul ideii de “developing your full potential”.

Pas cu pas spre o Românie mai bună.

Scara reprezintă drumul pe care compania îl parcurge împreună cu clienții. Este un simbol al dezvoltării și al evoluției, o imagine clară și unitară a progresului. Clientul a dorit păstrarea logo-ului actual. Astfel, noi am construit în jurul acestuia un univers bazat pe declinarea semnificației scării, transformând-o într-o succesiune de trepte. Treptele sunt pașii și drumurile pe care Leadder le face pentru a-și aduce contribuția la o Românie mai bună. Acestea creează layout-uri diverse: unele sunt drumuri simple iar altele complicate, unele sunt drumuri pas cu pas iar altele sunt salturi. Important e să devii mai bun în fiecare zi.

Un sistem de comunicare de brand scalabil și flexibil.

Ansamblurile de comunicare sunt numeroase și flexibile, aceasta fiind una din nevoile companiei, având în vedere multitudinea de programe și cursuri pe care le oferă. Sistemul vizual este completat de iconuri. Acestea sunt construite astfel încât fiecare să reprezinte o treaptă individuală. Ele sunt întotdeauna parte a unui drum și de aceea, în situațiile de comunicare, ele trebuie să fie integrate în forme ce definesc un traseul vizual de redare a unui mesaj.

Noi direcții, noi clienți, aceeași misiune.

Activitatea Leadder este ghidată de valorile proprii. De aceea, ele intervin în experiența de utilizare. Valorile sunt corelate cu beneficiile de care se bucură clienții, atât cele emoționale cât și cele de business. Reacția clienților a venit repede, aceștia regăsindu-se în misiunea firmei (de a crea o România mai bună prin dezvoltarea de lideri), iar Leadder a decis să acceseze exclusiv două noi tipuri de programe pentru a veni în întâmpinarea noului val de clienți.